söndag 9 maj 2010

Morsdag!


Grattis på morsdagen Mamma! och alla andra mammor där ute :) Idag skall vi fara till mommo på morsdagsmiddag, och sedan till tölby för att fira kristians mamma!
På bilden är mamma som har hittat ett laptop bord på IKEA! :D
Morsdagsmiddag...vilket jobbigt ord att skriva, har skrivit det fel nu säkert 50 gånger innan det blev rätt. Troligen så skrivs det knappast ihop heller... men i min värld så skrivs det så idag. PISTE!


Igår hade jag planerat skön hemmakväll med Kristian. Sedan kom ju Hannes och Joni hit på en kaffe...och vips så hade jag öppnat vinflaskan, och Kristian tyckte att hans whiskey flaska nog hade stått ensam i kylskåpet allt för länge, och vips så var vi inte alls på hemmakvälls humör längre. ojdå... så kan det gå! Så vi hoppa på cyklarna och peeda iväg till omalleys dit också malin och hennes festsällskap var påväg. Nå, men inte skall vi vara ute någå länge tänkte vi..."det är ju ändå morsdag i morgon". Men på nåt konstigt underligt sätt så befann jag mig mittiallt på fontana tillsammans med en hög med kompisar och bekanta. (Kristian dissade jag på omalleys ;) )Jättekul kväll faktiskt, även om alla stack iväg till olika ställen sedan så hittade man konstigt nog folk man kände på fontana. Jag hade ju förstås inga pengar att fara iväg och betala in mig på andra ställen. BUHU!
Sedan när det var dags att fara hem, så hittade jag Kristian vid hesburger, med en sjukt god, dregelframkallande, fyllehamburgare i handen. Så... jag hade inget annat val...jag köpte en egen :| damn you Hesburger!! Men en liten osthamburgare kan ju inte skada (; Haha!
Sedan hem och sova! vaknade i morse utan alkoholens underbara biverkningar! Hallelujah! Kristian är också i gott skick! Tur att man ibland har vettet med sig när man är på partyhumör. Nog för att i vårat fall så beror det troligen på bristande ekonomi och inte förnuftet. HAHA!
Här kommer lite bilder!
Puss av sötmalin
Fontana!Malin knäppte bild på mej och rousi! :D
Haha!? :D
Gris,malin,mia xD

Nu är det färdigt med bilder... och jag skall börja fixa till mig för morsdagsmiddag! Tjaba!

3 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

Coolt !

Malin Nyman sa...

hahaha va "söta" bilder :D de va jättekul o si dej igen, gullesnoffsan! <3 ja måst absolut kom o hälsa på er nån kväll i veckan!?

Sofia Troberg sa...

mamma, huh?

Malin, Jaaa de måst du! :D <3