fredag 14 maj 2010

Buller och bong!

Alltså orka åska!? det har mullrat i flera timmar nu, men det far aldrig förbi, utan snurrar runt vasa hela tiden!
Nog för att det inte märks så mycket åska här just nu, för vi kollar på hockey :D Där ropar de så mycket så nån fnuttig åska blir lätt överröstad (; ( Så lät det inte i morse då jag var svinrädd och låste in mig på wc) :D
Finns inget värre än att vara ensam när det blinkar och har sig utanför... fydå!

Nåja! Snart kommer hannes hit igen...tror snart Kristian ber honom flytta in :D Haha! nånej, men de har sina krossmotorcyklar att beställa grejer till och fundera och diskutera och bla bla bla.. :D

Idag när vi var till prisma för att handla så blir det mittiallt svart som natten, strömmen gick..! lät precis som på film när nån slår av en såndär jätteströmbrytare! Jag blev påriktigt skiträdd? var helt beredd på att en hög med beväpnade män skulle störta in och skjuta runt :D eller typ någå monster skulle dyka upp ur intet. Sen efter typ en halvminut så kom strömmen på igen! HUH! Enda mystiska jag såg var en jätte ekorre :D Hahaha, nån maskot eller nåt? bara WTF? :D

Nu skall jag ge denna sötis en puss!

2 kommentarer:

mistakes.eu sa...

hej snurrboll, när ska du kom hit å si på film? :)

Sofia Troberg sa...

Hej snurris, jag sitter bredvid dig, och jag ser inga filmer på G?