måndag 10 maj 2010

Jag har bäst humor!

Hahahaha:D min humor är verkligen på topp idag!
Jag påpekade åt kristian på skämt att hans panna är söt då den är ganska hög. Han blev låssas-sur, och sen dess har jag dragit skämt i stil med:

"Vad blir Kristian om han åker till stockholm"
"-stekpanna" :D

" Vad kallas det då kristian står under en lampa?"
"-pannlampa"

"Vad kallas ett rum då kristian stiger in i det"
"-pannrum"

"Vad är kristians favorit rätt"
"-pannkaka"

och..."katt åt kristian"
-"(s)pann" :D

Hahaha ;D och sådär fortsätter de i all oändlighet, och jag har skrattat så jag har sjukt i magen. Snäll flickvän eller hur? (; Men sanningen är den att jag älskar hans söta panna och skulle inte byta den mot nån annan panna i hela världen :D Den är nog inte ens speciellt hög, men hur roliga var inte mina skämt? (;

Hahahahahahaahahaha.... ja dör :DD

Jag har annars en sak att bekänna...Vet ni hur man vet att man borde ta en paus med datasittandet? Här om dan när jag satt och läste en bok, så hade jag min datamus brevid mig i soffan... och till min förskräckelse så kom jag på mig själv med att försöka vända blad med musen...! PINSAMT VÄRRE :D

Igår tog vi det ganska lungt, var trött som en sten på kvällen. Orvan (hannes) var här på kaffe, och jag höll på att somna. (när vi var i tölby så somnade jag sittandes i matias säng..omg..)

Idag har hannes varit här igen och han och kristian har beställt någå motocross grejjer från internet. Sen kom matias hit och vi har varit "barnvakt". Kan kanske inte säga barnvakt eftersom han redan är 11 år, men han ville komma hit och äta chips (; haha.

Nu skall jag lugna ner mig från allt gapflabbande så kristian inte får helt....PANIK :D hahahahahahaahahaha.... pann-ik :D hahahahahahaha!

okej.. lugn sofia lugn..hahaha :D hejdå

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

hahahhahaha dedär tyckt ja också va skitkul :D :D :D GO SOFFI!!!

Min Naturliga Sida sa...

Du e galen ! Jag fick mej också ett gott skratt ! Tack för det !