måndag 17 maj 2010

Flaskpost!

Hittade en flaskpost idag ! Där vid vasalandia. Pappret hade pålimmade blommor och spår av tuschpenna! Men man kunde inte se något... fast det liknade kinesiska tecken, så endera kommer det från kina, eller så är det nåt barn som har ritat något skojigt (; Kul iallafall :D
Var på en skön kvällspromenad då alltså, vi såg också en sötis till igelkott, en vacker solnedgång, och gröna träd så långt ögat når! SOMMAREN ÄR HÄR! Helt underbart, 20 grader, bara ben, och klockan var över 10 på kvällen. På vägen hem så hittade vi även rousi och Irene sittandes på en bänk! :D Mycket folk som bara satt nånstans och chillade i sommarkvällen. åååhh! Detta har jag längtat efter, underbara sommar!

Jag är sjuk i axlarna, och funderar varför en stund...sedan slår det mig att vi hade redskapsgymnastik idag på gerby skola och jag förstås skulle visa mina dolda talanger och göra lite volter och grejer. (Lyckades faktiskt också utan att bryta alla ben i kroppen). Men det är nog bara att konstatera att min kropp nog inte är van med såna akrobatiska konster mera :D Barnen tyckte kanske jag var lite häftig iallafall (; ehum...

FMX SHOW!
På Lördagen var vi på fmx show till botniahallen, Där hoppades det med krossmotorcyklar, såldes t-skjortor,dracks energidrickor, spelades hög musik, och ropades i mikrofon. Två häftiga bilar hade de på utställning också. Fick inga bra bilder därifrån, alla blev för mörka eller för suddiga, min kamera är inte bra att ta bilder i dåligt ljus. Nåja dedär prickarna som flyger i luften är nu iallafall krossar som voltar och har sig :D


På lördagskvällen satt vi en hel hög vid Sandö och chillade med picnic. Sedan var vi till strampen en stund, och även en sväng till Fontana. Men där var det så otroligt dåligt, så jag mötte upp med Kristian och vi cyklade hem och åt nudlar istället :D Här är en bild från sandö! Kristian var med en stund i början också.

På söndagen så var vi till tölby, jag var så trött så jag skulle ha kunnat köra in i en stolpe utan att märka det. Men sedan fick jag i mig massa grillbiffar och kaffe, då blev jag pigg och glad :D Undrar hur jag kunde vara så trött då vi for hem tidigt dagen innan och sov jättelänge?! Hmm, mysterier.
Nu börjar det vara sovdags! Nu skall jag bara lägga upp en bild på... tadaaa... mej, från min telefon!
Bara för att jag jag sjungit sånger från Astrid Lindgrens sagor! och denna text passar bra...
"Och jag har nya fräknar, och prickigt sommar skin, och därför vill jag sjunga...att sommaren är min" :D


Inga kommentarer: