onsdag 26 maj 2010

Grill biffan

Nam nam, snart blir det biffar och klyftpotatis :D är hungrig till tusen.
Igår hade vi vårfest på dagis! Barnen var jätteduktiga och vi hade tur med vädret (dvs. det regnade inte!)
Vi i personalen fick varsin jättestor jordgubbsampel också. Oj vad glad jag blev, det var enda som saknades på min balkong! Rött blom har den också, häftigt!
Mina tomatplantor har växt massor och chilin börjar redan få knoppar! Hoppas hoppas nu att mina gröna fingrar inte sviker mig och jag faktiskt lyckas med att få en skörd :D
Hihi!

Idag fick vi besök av självaste skogsmulle i skogen! tänka sig. underbart väder i skogen och ängar med blommor? Bra jobbdag med andra ord. Vi fick världens godaste mat idag också. MUMS!

Nu är maten klar! Nu blir det mums mat igen :D Och snart kommer hannes hit en sväng.
YEY!

Inga kommentarer: