torsdag 13 maj 2010

Söt-spytt

Idag har Kristian kommit på ett nytt smeknamn åt mej! Söt-spytt. Det kommer helt enkelt från att jag har suttit i en bil idag, till och från tammerfors, och de två sista timmarna så spenderade jag med huvudet nerkört i en k-rauta påse! Trevligt värre! Trodde inte man kunde må sådär dåligt, men nu vet jag att, de kan man! FY

Orsaken till mitt illamående är nog den vanliga...för lång bilfärd, för varmt, för bra fest igår!
Suck! Men igår hade vi kul, var för en gångs skull på hullupullo, kollade slutet på finland-usa matchen...(som vi såklart vann) :D De hade 2 euros kväll igår, så dit lämna jag med mia och gänget tills jag tyckte det var dags att cykla hem.

Nu såhär efter världens jobbigaste dag, så skall jag gå och sova! Imorgon är det fredag...sen helg! hurray!

Hoppas morgondagen innehåller mer varmt väder... men mindre spyor! gondnatt

Inga kommentarer: