fredag 7 maj 2010

BRA DAG!

Hipp hipp hurra vilken bra da' ! Vet ni varför? jo Därför att:
- Det är soligt och skönt!
- Har haft en kul dag på jobbet!
- Min räkning jag har fasat för så visade sig att inte alls vara så stor som jag trott!
- MIN NYA TELEFON HAR KOMMIT!
- Kristian bjöd mej på hamburgare.
- Har morsdags-shoppingen över!
- Mina tomatplantor växer.
- DET ÄR HELG :D
- Kristian är avundsjuk på min nya telefon...HA!

På våran balkong är det typ 40 grader...som i en bastu! går inte att sola där heller. Just nu sitter jag i soffan och väntar på att min telefon skall ladda klart så jag kan börja använda den. spännande spännande!
Hamilton springer i sin boll på golvet medan Kristian städar buren. (moahaha!) Han har gått på lite diet på senaste tiden, så jag tror han börjar bli lite smalare (; Kanske...hmm! Han springer oftare i hjulet iallafall. kanske han har börjat träna?!

Kristian sjunger...."Puuha mäki, kaiken korjaa, puuha mäki tietenkin"...medan han bygger i hamiltons bur...OH MY GOD! Nu gick han till siwa, hoppas han kommer upp med nåt gott åt mej (;

Stackars hamilton har inget lokalsinne, han springer in i samma vägg om och om igen! :D Vilket geni till hamster vi har ;D

Inga kommentarer: