fredag 30 april 2010

Glada Vappen!

Min vappen har hittills bestått av stress...stress och åter stress! Full rulle på jobbet hela dagen! Sen cykla hem fort som fan för att byta kläder..sedan iväg till Prisma för att hämta en beställd lampa som hade kommit och för att shoppa sig pank på onödiga alkoholhaltiga drycker. Sedan i panik till stan för att hinna köpa kristians födelsedagspresent! Fick ännumer panik när jag håxade att det är vappen och allting stänger typ halv 6! Great! Lyckades konstigt nog hitta ungefär det jag sökte efter.
Sedan hem för att fixa sig inför kvällen...ja...just de..vart skall man ikväll då? Nu sitter jag här med beslutsångest och kinder som är knallröda av allt stressande. Har iallafall bestämt mig för att ha håret lockigt! helt onödigt att platta det då vädret där ute är så fuktigt så det blir ett kråkbo i vilket fall som helst.
x antal minuter senare....
Nåja nu börjar det reda upp sig lite...! Nu skall vi fara iväg! får se vad det blir senare ikväll nudå!
glada vappen åt folket!
Sup och svälj, trevlig helg...

Inga kommentarer: