fredag 29 maj 2009

Sommarlov? :D

Sista dagen på jobbet avklarad! Skall bli superskönt med lite sommarledigt för en gångs skull!
Men jag hade nog ändå en liten klump i halsen när jag kramade barn och kollegor och sa hejdå!
Jag har ju trots allt jobbat där med dem i nästan ett år! Det har varit ett mycket lärorikt år också, och roligt, fått göra en massa, lära känna nya personer och personligheter!
Dessutom kommer min vardag att vändas uppochner nu när jag inte har tider att passa.
Måste nog lägga klockan att ringa på 7 iallafall, fastän jag inte skall till jobbet :D
Det känns konstigt att inte fara tillbaka till jobbet på måndagen! Jag har nog aldrig kännt nåt annat än glädje över att sluta ett jobb eller en skola förr! Men nu är det faktiskt riktigt sorgligt! :(

Idag kommer kristian hem <3 saknar honom massor! Helgen efter denhär sitter han inne :/ Så denhär helgen måste det kramas för två helger ^^ låg just där ute och solade en stund, tänkte somna tillochmed, jag är jättetrött. Fast nu tror jag att jag skall försöka mig på keldas fisk och skaldjurssoppa :D Hit eller ej? det återstår bara att se (;

Inga kommentarer: