måndag 1 juni 2009

Skön dag!

Huhu, idag har det varit en lång dag! Först på morgonen var jag och anmälde mig som arbetslös (; Vilket blev till en enda röra för jag fattade typ ingenting ! :D
Sedan ringde Sara och jag gick till henne :D Sedan for vi till mig och solade en stund innan det blev molnigt (; Sedan slutade mia jobbet och kom till mej hon också, och så bestämde vi oss för att göra en spontan roadtrip till Åminne stugby! Där satt vi och åt varsin panini och så joinade även verro, Sanna och lilla Aliyah oss :D Sedan gungade vi, spelade lite boll och hoppade och skrek när en mördar-sork tänkte äta mina stackars fötter (; Nåja, mitt eget fel eftersom jag tydligen petade på den med en pinne (; Haha! sedan for vi hem och enda tanken i huvudet var att efter all sol lägga sig ner i sängen å tuta! Men så blev det inte, eftersom mia skulle ut och springa före provläsning, så jag kände att jag måste joina henne, och vi tog ett varv runt kemirabanan! Jag är så stolt över mig själv att jag orkade springa hela vägen så jag tycker nästan att jag borde få medalj av nåt slag (; hihi! hurra för min kondis!

jaa-a! Första dagen av mitt...såkallade sommarlov nudå! Vad skall jag göra resten av dagarna? :|
Får hoppas på en sommar med bra väder! På lördagen blev verro student! :D Och vi for dit och grattade henne och fick urgod tårta, kaffe och champange! :D Sedan på kvällen så var det dags för lite festade i Hovrättsparken (; Som vanligt så samlas alla där på skolavslutningen, så varför vara nånannanstans? På Söndagen var jag och sötkristian ut på promenad och på jakt efter en butik som var öppen! Men misslyckades radikalt eftersom det tydligen var pingst! Vilket vi helt hade missat (; Så där gick vi då i krapula och typ plus 35 grader och trodde vi skulle torka ut (;
Men så hittade vi en siwa-oas! Som var full med limsa och juice och glass (; så vi överlevde :D
Sedan for kristian hem :/ Och jag for senare ut på promenix med Sara G! :D
Nu orkar jag inte skriva mer ! Hejsvej!

Inga kommentarer: