fredag 22 maj 2009

HEJ!

Idag är det redan fredag! Veckan har gått supersnabbt. Igår var det kristihimmelsfärds dag, vilket betyder att de de flesta hade ledigt, skönt. Jag tog även ut lite semester idag, så fick jag en lång helg.

Onsdagen var rolig, vi satt en massa folk vid hovrättsparken och chillade och drack lite, vissa spelade kubb också, det var riktigt roligt! Sedan mot kvällen/natten så for vi till Hullu pullo :D Haha, tappade bort typ alla så jag sprang omkring och trodde jag kunde fixa allas problem som vanligt! Nåja, i vissa fall så går det ju bra, men njaa, ibland borde man som sagt ta med jesus-tejp på krogen och klistra fast munnen (;
Torsdagen gick då åt att ligga i sängen konstant hela dagen som en död fisk! Förutom på morgonen då jag mådde helt prima och var ute på långpromenad med Lena som var hemma på snabbvisit! Det var roligt att se henne, var ganska länge sen sist!

Idag har jag kört på halkbanan, det var helt skitkul (; Och så har jag ätit nudlar. lagade först en räk/hummer soppa, den smakade... jaa..skit, så jag slängde bort alltihopa!

haha, nu till sist så skall jag citera nåt jag hörde i bonde söker fru reklamen!
" Ett liv utan kärlek är som...jaa en traktor utan diesel :D fniss

Inga kommentarer: