tisdag 12 maj 2009

Hopplöshet!

Idag på jobbet hade var vi i mulleskogen! Sedan checkade vi in mina übercoola grodyngel som jag tagit med till jobbet i en stor glasskål ^^

Efter jobbet så for jag till Sara G och har sedan varit med henne hela dagen ^^ Hon har fått en systemkamera! Så jag var och kollade lite på den med henne och så for vi till replot och fotade !
Det var riktigt roligt de :D
Pratade just med Kristian i telefon en stund, och nu så skall jag träna lite om jag orkar någå mera, huh! jag är jättetrött. Vill bara det skall bli fredag så jag får sova! Det känns så hopplöst just nu, har ingen motivation och ingen ork! I lågstadie önskade jag att folk skulle sluta bete sig som dagisungar, I högstadiet önskade jag att folk skulle sluta bete sig som lågstadiebarn och i gymnasiet önskade jag att folk kunde sluta med allt högstadie crap! Nu vet jag inte längre, just nu är det Dagis,lågis,högis,gymnasie på samma gång, bara att utan skolorna och plus lite dålig amerikansk drama!

Idag hörde jag ett barn sjunga " always look at the bright side of life" ^^ Då blev jag glad!
Jag önskar bara att alla kunde göra det!

Inga kommentarer: