torsdag 14 maj 2009

Sommar sommar sommar!

Idag var vi på besök med förskolan till gerbylågstadium, det var lite roligt med omväxling i vardagen ! Sedan cyklade jag hem och trodde seriöst att cykeln skulle lyfta och flyga iväg! Vet inte om det var för att jag jobbat för mycket på dagis och fått livlig fantasi eller för att det blåste typ orkanstyrka där ute :| troligen det senare alternativet (; höhö!
Påtal om att flyga iväg, så herregud vad veckorna går snabbt, tiden flyger verkligen iväg!
Imorgon är det redan fredag ! Och vi skall på utflykt med barnen, hihi kul!

Idag åt jag riktig sommar mat, potatis,doppalakan och abborfileér! Supergott.
haha, sedan läste jag på berusad.org om att man får betygsätta sina lärare där (?!?)
Tur att jag jobbar på dagis och inte utsätts för såntdär sjukt! Jag kan tänka mig att som lärare har man inte så bra självförtroende längre om eleverna röstar dåligt på en utan att ens få en motivation om varför? Jag tror att många lärare har stress redan så det räcker och blir över!
Det kanske är en löjlig grej, men det är ett faktum att troligen 80% av en lärares elever (iallafall i vasa) är medlem på berusad.org och troligen röstar precis så som de tycker!

Tills helgen har de lovat superväder! får bara hoppas att det slutar blåsa så man kan ligga och sola en stund (; Dessutom kommer kristian hem också denna helg ! Super <3

Nu har jag ett big-time dilemma! Skall jag gå och duscha idag fast jag inte skulle orka? eller skall jag stiga upp tidigare i morgon och duscha då istället? sova eller inte sova, det är frågan! (;
jag låter det förbli ett mysterium en stund till, för nu skall jag fixa bilder (; Tjarå

Inga kommentarer: