måndag 18 maj 2009

Sommarfräknar!

Det har varit en skön helg, med sommarvärme och sommar känsla!
Jag har fått tusen nya sommarfräknar och till och med lite färg ! Haha, idag när vi hade varit i solen med barnen och mina fräknar ploppade upp i tusentals så frågade ett kid ifall jag hade vattkoppor i ansiktet (; haha, YES! Jag älskar mina fräknar (; De syns bäst på våren när jag ännu inte har så mycket färg i ansiktet ^^

Nåja, denna helg så har jag hunnit med en hel del!
På fredagen så åt vi skink och paprika paj med tjejerna, sedan kom Kristian också hem senare på kvällen ! På lördagen så for jag och Kristian och köpte varsin subway macka och sedan for vi på picnic till tiklasparken ! Det var mysigt och vi hade full show med änder och måsar som försökte knycka varandras ägg :( Sedan for vi till replot och hittade en vindstilla plats där vid arken, och där käkade kristian upp resten av min subway som jag inte orkade och så var jag och vadade lite i vattnet ! Sedan bestämde vi oss för att grilla på kvällen så vi for till citymarket och köpte kött och svamp och sånt som man behöver till grillning (Och cosmopolitan) (; Det blev sedan supergott! Sedan var vi så trötta så vi gick och sova !
På söndagen så for vi till tölby för att äta mer grillmat och klippa kristians hår ännu kortare :D Han passar nästan ännu bättre i helt kort än bara kort (; även om jag tog en bild där jag gemförde hans huvud med en fotboll :D Hahahha..! Sedan for vi på en glass och gick åt njöt av den nere på bryggan vid faros! Efter glassen så var vi och plaskade lite vid smulterö (; Dags att ta vinterkloddin snart tycker jag (; Inte var det nu så farligt kallt i vattnet ! Nåja, sen hem och sola en stund, och sedan for vi efter mat till kina-tanten i brändö! Hon som lagar så stora portioner så man kan äta det i 4 dagar framåt (; Men gott var det! På kvällen så såg vi på YES-Man! Den var helt rolig den också!
Nu for Kristian just tillbaka till dedär skitstället, men som tur kommer han redan tillbaka på fredag! :) Och dessutom är det kort vecka nu, Torsdag och fredag ledig! YES tänkte jag, kanske man kan fara ut eller göra nåt på torsdag, men dumma jag har beställt tid till halkbanan på fredag morgon. pucko-sof! Nåja, det var väl inte så himla tidigt iallafall !

Jag har problem med getingar och humlor som konstant flyger in genom mitt fönster, Pain!
Nu håller jag på med att fixa lite bilder som jag inte orkat lägga upp på bd! Men nu skall några upp iallafall (;
By the way, Mina skor kom på fredage, de är urfina, meeen de var faktiskt lite stora :o iallafall barfota! Men inte så att man inte kan använda dem (; Nåja, hejdå :D

Inga kommentarer: