onsdag 13 maj 2009

Big time problems :D

Hejsan svejsan! (nix, hittade ingen töntigare öppningsfras på inlägget)

Idag har jag gjort det vanliga, Jobbat,tränat och sett på friends ! Men dagens jobbdag var lite annorlunda, för det första håller jag på att dra på mig nån mysig liten förkylning eller nåt, för hela ansiktet värker,( speciellt under ögonen), så jag har varit som en dagistants-zombie idag. Och för det andra så har vi varit utomhus i princip hela dagen ^^ ganska skönt det också egentligen.

Nu har jag just gett mig själv en liten ego-boost med hjälp av sommarkläder och fejk-bränna (;
Det är bittert att det skall vara så himla bra väder nu, men då blåsigt och kallt! Hur mycket skall vi slå vad om att när sommaren väl kommer så är det varmt men det ösregnar typ 24/7!
Jag har ett väldigt stort sug efter shopping just nu, men då min ekonomi börjat svaja lite, så det är nog ingen bra ide! Great, om nån vecka så får jag joina de arbetslösas hårda vardag :D Jag tänker spendera den vardagen med solning,träning och allt annat crap man gör när man inte har nåt vettigt att göra (; Dessutom längtar jag till strandväder så jag får använda min solhatt !

Jag saknar rollercoaster 2 wacky world :( Dumma virus som åt upp mitt favvo-dataspel!
Nu har jag inte kunnat bygga en nöjespark på säkert ett halvår ! Bröööl :D
Haha, okej jag skall sluta tönta mig nu och istället fortsätta med att se på friends innan jag får abstinensbesvär (;

Inga kommentarer: