onsdag 27 maj 2009

ego-kick!

Jag jobbar på dagis, och att trycka hela sminkväskan i ansiktet innan man far dit är ju precis inte så smart! Så jag sminkar inte mig så mycket på vardagarna! Så ibland är det bra för hälsan att ge sig själv en liten ego-kick (; Så igår tog jag mig friheten att fixa upp mig och prova lite kläder jag ännu inte hunnit använda ^^ Och tog dessutom några ego-pics ! :D Haha.

Påtal om dagis! Igår när jag kom till jobbet så såg jag nåt sjukt!
Saker på gården var nerslagna,avbrytna och helt enkelt vandaliserade! Vem har så lite hjärta i kroppen att man förstör en plats där små-barn leker och skrattar! Usch jag blir så störd på såndär omogna jävla skitungar som inte har nåt bättre att göra!
Varför förstöra överhuvudtaget?
Ikväll har vi vårfest, blir säkert roligt^^
Jag längtar så efter sommarlov nu, nog för att jag trivs med mitt jobb, men nu skulle jag bara vila vara en stund! Få vakna på morgonen och ta en filt och lägga mig på gräsmattan och skaffa en jävla bränna detta år! förraåret så satt jag instängd i en butikskassa där jag vantrivdes och såg på hur folk kom in och ut i shorts och topp och köpte jordgubbar och glass i massor! Fyfan vad det kändes jävligt!
Nåja, här är nu iallafall två bilder som jag tog igår! På den högra har jag på mig min solhatt som jag bara väntar att få använda (;
Nu skall jag laga morgonmål :D sedan cykla till jobbet! :)

Inga kommentarer: