måndag 4 maj 2009

Raindrops is falling on my head!

Det ösregnar! Stod ute på dagis gården idag, genomblöt och genom frusen, och funderade starkt på ifall jag skulle lämna där och stå eller cykla hem? Nåja, cyklade hem i ösregnet klockan 4 när jag slutade! Mina kläder är ännu blöta! Great! Nåja, låt det regna då om det riktigt måst ^^

Just nu regnar det så hårt så jag skulle bra kunna ta med en shampoflaska, gå ut på gården och duscha, och spara på vattenräkningen (; höhö! Imorgon skall vi ut i skogen med barnen för att inviga mulle-säsongen! Trevligt värre om vädret är detsamma som idag.

Jag längtar till sommaren, med sommarvärme och sommarskor och sommar kläder! :D
Jag har en massa kläder som jag bara inte har kunnat använda för att de är för sommriga !
Skulle gärna vilja börja använda dem nu! Mina nya skor förstörde jag totalt på första maj!
Duktigt sofia! verkligen. Jag söker just nu ett par sånhär gladiatorliknande skor, mina drömskor från bianco så verkar inte alls vila finnas i min storlek :/ här är de på bild iallafall! jag ska ha dem om ja så ska resa runt jorden (;



bröl! funderade på att beställa från nätet lite kläder? har inte vågat beställa kläder förut !
Fast jag kollade mitt konto för nån dag sedan och såg till min fasa att jag hade betydligt mindre pengar än jag trodde? det konstiga var att det var faktiskt en stor summaskillnad mot vad jag trodde jag hade, så jag är faktiskt rädd att de har försvunnit nånstans? :o
Nåja, jag beställde idag också en massa produkter från dermosil det är så himla kul när de kommer och man har ingen aning hur de är egentligen (; spänning mina damer och herrar :D haha !

Mina vardagar är tråkiga! de är ensamma och enformiga just nu! :/ Jag jobbar 09:00 - 16:00, sedan kommer jag hem, äter, ser på tyra banks show, topmodel, och satc! Sedan sitter jag på datorn en stund, tränar och ser på friends, och pratar med kristian i telefon och sen sover!
Skulle gärna göra nåt nu nåndag, gå på promenad med en kompis eller nåt liknande! Eller bara sitta och prata skit med nån i en soffa ^^,

Nåja, nu träna! hejdå

Inga kommentarer: