fredag 29 maj 2009

Fun

Tjenare!
Min sista dag på jobbet idag! Känns lite vemodigt men det skall nog bli skönt med lite ledigt!
Kommer nog att sakna både barnen och mina arbetskollegor! :/

Igår jobbade jag halva dagen, sedan möte, sedan for jag och mia ut på en promenad i det fina vädret ^^ Efter promenaden så for vi in till stan och gick i lite butiker (; Jag tänkte hålla mig från shopping tills onsdag (då vi skall fara till hesa), men jag kunde somvanligt inte hålla mig, så det blev en topp och två par solglasögon! Fniss! Sedan köpte vi nån cider och gick ner mot stranden och satte en stund och babblade om dittan och dattan! Lyx :D
På onsdag far jag och mia till helsingfors ^^ Vi skall sova hos min moster, gå på stan, fara till borgbacken, och kolla lite på stan :D Kommer att bli riktigt kul! :D och min ekonomi kommer att lida igen har jag på känn :| Haha!

ÅH! mamma berättade just att jag fått en kusin igår kväll! ^^ åh vad roligt! :D



Här är mina dermosilprodukter som jag beställt :D

Inga kommentarer: