lördag 9 maj 2009

YES! :D

hallelujah, de hade hittat mina drömskor i min storlek i jyväskylä :D så idag ringde en kvinna åt mej från bianco i jyväskylä och berättade att de skulle skicka dem hem till mej ^^ woho! nu får jag dem äntligen ^^
imorgon är det morsdag, jag och kristian har idag satt hela våra själar till att laga morsdagskort och köpt fina presenter ^^har tillochmed skrivit små rim på baksidan av korten (; Och bränt kanterna på dem så hela huset stinker bränt papper (; fniss!

Idag köpte jag massa nya underkläder! Jag har länge sökt en bra BH som är utan axelband :D Och idag råkade jag köpa en utan att ens lägga märke till att det var en just sådan som jag köpte (; Duktigt! Sedan köpte jag också silverörhängen från glitter! (hål nr 3 och 4 i öronen tål inte H&M crap) och en söt solhatt till fina dagar på stranden(;

Sedan upptäckte vi något svincoolt när vi var ute och gick med hunden (; hela kanalen som går längs med omfartsvägen hade svämmat över! Jag som hade mina blommiga gummistövlar på så blev plötsligt 5 år igen, och hoppade i vattenflödet av lycka (; Kristian och leia såg konstigt på mej :( hela promenaden slutade med att vattnet var så djupt, även på grusvägen, så vi måste gå in i skogen (; Och mittiallt dök det upp ett jättedike, och jag skrattade som aldrig förr när kristian med tygskor och Leia med vattenskräck stod på andra sidan diket och pipade (; tillsist så hoppade leia,och kristian byggde en bro av en tjock gren (; hahahah!

typiskt att det nu först har blivit bra väder :/ Halva dagens planer for åt rävä :D

Inga kommentarer: