tisdag 5 maj 2009

Skräckscenario!

Tjenare!
Idag på morgonen när jag cyklade till jobbet så såg jag ett riktigt skräckscenario! Iallafall om man skulle vara en daggmask (; Det såg ut som om det skulle ha regna döda daggmaskar på cyklelvägen, helt fullt av dem! Huj då!
Sedan har jobbdagen gått relativt fort! Lagade lite insekter av zernit-lera, var till bokbussen och lånade böcker, och ett barn lärde mig tillochmed att fingersticka, det var helt superkul ! det skall jag göra nu om en stund, med nåt grövre band än garn :D man kan ju kanske laga ett bälte eller nåt ^^Tänk att det är inte bara vi äldre som lär barnen, utan vi kan även lära oss av dem (; hah

Sedan efter jobbet så cyklade jag direkt till Mia, och så gick vi ut på en promenad! Det var skönt, även om mina byxor och skor var ganska blöta av eftermiddagens regn.
idag fick jag en aha-upplevelse :D Jag trodde att min trampmaskin höll på att gå sönder när den slutade räkna steg och visa timer och sådant ^^ MEN, så upptäckte jag en batterilucka under den, AHA! så jävla korkad var jag att jag inte hade räknat ut att batterierna kanske kunde ta slut (; så nu bytte jag och den funkar perfekt ! Hahaha, alla har vi våra blonda stunder!
Nu skall jag kolla efter band att fingersticka med, och sen skall jag träna och se på friends (;
hejsvej!

Inga kommentarer: