torsdag 2 februari 2012

Vofflor

Alltså det måste vara nåt konstigt med vofflor för jag äter dem nästan aldrig men direkt jag blir snål på vofflor så brukar de börja dyka upp helt magiskt! Idag tog det bara några timmar och så skickar grannarna och frågar om vi skall komma dit och äta vofflor ikväll :D Helt awesome! Förra gången jag var snål på vofflor hann jag bara tänka tanken och så ringde kristian och berättade att hans mommo hade skickat hem en hel hög med vofflor åt oss. Måste vara nån slags voffelmagi.

En annan rolig story gällande vofflorna är att att jag och kristian tog oss en tupplur (pippi-style med fötterna på huvudkudden) just när Tabu skickade och frågade om vi ville komma dit på vofflor. Kristian den smarte har svarat i  sömnen " Jee tu som e våfflor?"  Hahahaha! Tur vi vaknade.. tänk om vi skulle ha missat voffelkalas! :D

Tror by the way att min pojkvän har flippat idag....just nu springer han omkring med mitt halsband på huvudet och sjunger "jaaaaag är plinseessssaaaa" :DDDD

Inga kommentarer: