lördag 4 februari 2012

Te-time

Idag har vi varit på stan en stund. Försökte mig på att sätta på leggins i kylan och snygga upp mig lite när det nu ändå är lördag. Tänkte att "ääh skall ju ändå bara vara inomhus". Det faktum att bilen är iskall efter att ha stått i en kall grotta några timmar slog aldrig mig. Nästa gång blir det hälsa före utseende för fyfan vad jag frös. Tvingades även följa med till motonet... höll på att långsamt avlida där. Nåja jag borde ju ha sett det komma med tanke på att jag tvingade Kristian att följa med både till kicks och H&M.

Har även köpt någå tabletter som skall vara bra för naglar, hår och hud, får uppdatera sen om jag märker någon skillnad.

Nu sitter jag i soffan med mina nya te sorter och min onepiece och försöker få upp värmen.

 (Clippers Detox teet köpte jag inte idag men jag glömde lägga upp det i förra inlägget om te)


Inga kommentarer: