fredag 10 februari 2012

Nu ede dags för fredagsmyyys!

Fredagskvällen är äntligen här! Nu tänker jag bara njuta av helgen och det faktum att jag i morgon skall fara in till stan, köpa nya te sorter, äta gott och få umgås med min absoluta favorit Kristian hela dagen. Det jag också tycker om med helger är att man har tid och ork att fixa till sig lite mer än på vardagar och känna sig extra fin fastän man bara skall fara till loppis eller liknande. 

Här kommer en lite underlig bild på mig från idag då jag var cool nog att ta egopic på mig själv då jag gick till praktiken. 

Och en bild på min te-lapp som hade ett mycket fint och viktigt budskap på sig. 
Hoppas ni som läser detta har en underbar helg!

2 kommentarer:

Anna sa...

mysiga te-lappar :D

Sofia Troberg sa...

Jovisst är de? :D Lika spännande varje gång man skall dricka te :D