tisdag 21 februari 2012

Fastlaskianen

Idag är det fastlaskianen. Jag är supertrött just nu och ligger i soffan och väntar på att feelisen skall slå till. har fortfarande ont i hela kroppen från alla mina klåperier. Haha helt otroligt.

Dagens planer är följande:

- Äta lunch
- Promenad med Jenny
- Kolla på pulkningen vid fiskarstranden.
- Köpa dönerkebab
- Ha spa-dag hemma hos Jenny med ansiktsmasker och hårinpackningar.
- Dansa loss på fontana!

Här kommer några till bilder från en dag på stan med Jenny!

 Haha, jag med ett väldigt fult flin på...
 Vi valde nyttiga vägen denna dag och åt pizza (; haha
Söta jenny
 Smoothies på arnolds 

Sen undrar jag om någon har haft problem med att kommentera på min blogg? Hörde att det hade varit vissa svårigheter? Isåfall skulle nån som testat kunna försöka kommentera på nytt ifall det går och berätta vad som inte funkar eller så plinga till på facebook? :D Tack på förhand

3 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Jag kan noo kommentera iaf! :O

Anna sa...

jag ha no int heller haft nå problem :P .. men de e jobbigt då man måst fylla i sånadär kontrollord! :D har jag såna på min blogg också? jag vet hur det är då andra kommenterar..

Sofia Troberg sa...

Okej :D nåmen så bra! Nå det är väl främst de som inte har haft konton som ha haft problem :)

Jo anna ja tror att du också har? :D