tisdag 28 februari 2012

Uppdatering

Har haft lite blogg paus ja här nu några dagar på grund av lathet och liknande orsaker (; Har alldeles för mycket bilder att fixa och lägga upp så jag ha som istället för att lägga upp massa inlägg efter varandra inte orkat lägga upp några alls. Fullkomligt intelligent jepp.

Några tankar och konstateranden

- Igår påbörjade jag praktik nr.2. Roligt och spännande med nya människor, upplevelser och utmaningar!
- Jag är hungrig (Jo, de e helt sant?!)
- Jag vill börja odla växter på balkongen igen. I år skall det bli iallafall paprika, gyllenbär(ananaskirsikka), svart paprika och vattenmelon.

Oh, hittade några bilder som jag tagit med telefonkameran från förrförra sommarens balkongskörd.




WOOHO Kristian berättade just att han tänker laga överraskningsmat åt mej! Awesooooooooome. Får äta och behöver inte anstränga mig alls.

Inga kommentarer: