onsdag 15 februari 2012

Smink och sånt

Nu på lördag skall jag (zof, cool som fan) och Jenny (Dansbands-Jenz) ut på shopping! Vilket betyder att jag har  bara 3 dagar kvar på mig att bestämma vilken mascara jag skall inhandla. Funderar på dessa:



Någon som har eller har testat någon av dessa som skulle kunna berätta hur de har varit? Jag söker främst en mascara som inte gör så att man är svart under ögonen efter en tid och som ger långa fransar. Skulle vara jätte tacksam för några tips :) Jag är själv ingen höjdare på att välja ut smink.

Tycker dessutom jag snart testat alla färgade dagkrämer som finns i hela stan och har fortfarande inte hittat den som är perfekt ton för min hy. Jäkla fräknar som ställer till det! Nej jag skall inte svära i mina fräknar..så fort vårsolen kommer skall jag börja odla dem igen och se om jag slår förra årets fräkne-rekord vilket måste ha varit ca 150biljoner...ungefär nån biljon hit och dit....

Nåja men min favorit hittills är iallafall en färgad dagkräm från Lancome...men då den e så förbannat dyr och nån ton för rosa.

Inga kommentarer: