torsdag 16 februari 2012

First kiss Anniversary!

16.2.2008 var datumet då jag i min alkoholfylldahjärna började inse att kanske det var nåt speciellt med den där tönten (med nakna-brud-tryck på sin tröja.......) som bjöd mig på femtielva illgröna drinkar med okänt innehåll.  Denna viktiga historiska händelse inträffade såklart på vårat kära lokala vattenhål Olivers in. Jag tror att det måste ha varit min ofantliga charm och utstrålning som gjorde att Kristian föll pladask....ehum... eller så var det helt enkelt så att han också insåg att det nog var bruden med vit klänning (med tusch på hela bröstet) som hängde upp och ner från ollis taket och försökte dricka sig en drink med sugrör, som var kvinnan i hans liv. 
Jo jag kände att jag måste dela med mig av denna otroligt romantiska kanske lite överdrivna berättelse.....eh...precis! :D

Haha, nej det var inte denna dag vi blev tillsammans men det var från denna kväll alltihopa började och det har blivit lite av ett skämt att vi va enda som var så korkade den kvällen då vi hängde oss upp och ner från taket så vi helt enkelt var ämnade för varandra. Och jo jag fick faktiskt en liten puss den kvällen också... hihi! 
Men resten av våran kärleks historia sådär annars är faktiskt inte baserad på krogkvällar och alkohol...som tur!

Nåja pointen med detta inlägg (som jag redan börjar ångra att jag skrev för det är aningen fånigt) så är att det idag är 4 år sedan denna kväll inträffade. Haha hurra! (våran egentliga 4 årsdag är som sagt inte ännu)
Jo.... här är en ganska så ful och pinsam bild på hur vi såg ut den kvällen också.......HAHAHAHA! Till och med gröna drinken finns med på bilden....AWESOME!

2 kommentarer:

Daniel sa...

Haha, alltid kul ti vet hur folk möttes, sen att ni had en bild e ju suveränt. He mest udda med denna berättelse måsta nog dock vara att Kristian faktiskt va in på Ollis...

Sofia Troberg sa...

Haha, nå int möttes vi ju denna dag, kände ju nog varandra från förr men gnistan kanske tändes då. Haha hödu ja har för mig att Kristian nog var på ollis en hel del förr i tiden (;