söndag 19 februari 2012

Shop and dance until you drop

Alltså igår var nog den mest klåp dagen i hela mitt liv. Det började med att jag och Jenny bokstavligt talat shoppa until vi droppa. Vi klåpa oss precis hela dagen så till sist kunde vi inte göra annat än att skratta åt det (Inte små flickfniss då utan såndär skratt attack så man gråter och inte kan andas). The low point nådde vi just efter att ha kastat ut halva alko på citymarket golvet.... helt skillat nog...

Nåja jag då som lovat mig själv att inte fara ut denna lördag så hann ju förstås bli övertalad av Jenny att nog komma iallafall. Så när jag kom hem så började jag testa outfits framför spegeln i sovrummet. Våran spegel är högt uppe och avlång så jag måste stå på sängen för att se hela mig. Så där står jag då helt ovetandes om att jag nästa sekund kommer att halka och falla med knä rakt i kanten på en dörr och få världens svällda knä, ett sår och ett mega blåmärke. Helt skillat nog....

Nåja så far jag till Jenny och vi har förfest och roligt och far sedan till Ollis. Hela kvällen var jättekul vi dansade helt sjukt mycket med Jenny och Etta som vanligt. Nåja till pointen....hela kvällen gick jättebra trots mitt sjuka knä och allt... MEN just innan vi skall fara hem så håxar nå pojkar på att sätta sig med stolar mitt på dansgolvet (wtf?!!) det såg ju inte jag som var mitt upp i nån dans....så dit for mina favorit tights och jag föll på samma jävla knä som jag ren hade sjukt i så nu är det uppsvällt och blått på två olika ställen. Great. Helt jävla skillat nog....

Nåmen jag hade en kul kväll iallafall det är huvudsaken :D På detta så lägger jag upp en paintbild ala jag och Kristian som knappast behöver nån närmare förklaring än att vi har ganska lite att göra ibland.....

Inga kommentarer: