fredag 17 februari 2012

Dödslenkki

Var just på dödslenkki. Är helt slut, men oj så skönt det känns. (dödslenkki = Första lenkkin efter att ha haft en längre paus). Känns pissigt att kondisen försvinner så snabbt direkt man inte tränar regelbundet.  Just nu så ligger jag i soffan under täcket och har inpackning i håret. Skulle behöva nåt som gör att hårtopparna inte klyvs så snabbt. 

I morgon blir det shopping för hela slanten. Skall söka något fint att ha på mig på Jennys födelsedag från H&M eftersom jag har presentkort dit och så skall jag ha några nya sminkprodukter. Smink är jag ju en mästare på i alla fall...Visste ni att man kan använda läppstift som rouge? Kolla här bara...

(Mamma vad säkert glad åt detta.......)

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Hahahahahaha, ja det där glömmer jag aldrig, din lilla läppstiftstjuv ! :)