tisdag 28 april 2009

I feel good! Nanananana !

I know that I would, Nanananana

Trots denna gråa regniga dag så är jag på superhumör ! Idag på jobbet hoppade jag omkring och dansade till shni shna shnappi införd i en babymössa! :D Cute stuff! vad gör man inte för barnen ^^
Snart är det maj, och sommar och sol och solbränna och solbrillor och värme och.. ja listan fortsätter! Underbart :D Och i övermorgon är det torsdag, vilket betyder att Kristian kommer hem!

Ibland är det så att när man slutar bry sig så försvinner besvären, men tyvärr fungerar inte allting så! Men just nu har jag en ganska bra balans mellan vad jag borde hänga mig upp på och vad jag inte borde hänga mig upp på! :D Och så länge det fungerar så är jag glad ^^
I feel nice, Oh sugar and spice!

Idag ösregnade det mitt på dagen, jag stod där ute utan regnkläder och tunn vårjacka och harmade mig över att jag inte kunde förutspå regn och satt på mig någå vettigare kläder, men på ett sätt var det skönt också! det doftade vår och luften var inte alls så dammig som tidigare dagar! Och det var nästan roligt att se på när barnen byggde rännor och dammar åt allt vatten ^^ Jag fick nästan lust att börja hoppa i vattenpölarna själv.

Nu skall jag göra min vanliga kvällshobby! Träna och se på friends! ;)

Blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår!

2 kommentarer:

Anna sa...

"Blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår!"

Fniss Sofia.... :D

Sofia Troberg sa...

hahahaha :D vaaaad vi sjöng den idag på dagis (; dessutom har jag en bild på blåsippa ! fnys :DD