måndag 20 april 2009

Yep, I am counting days!

Måndag! Jag säger som katten gustaf "I hate mondays" :D Speciellt är måndagen jobbig för att det är så jävla länge tills det blir fredag, och för att man måste stiga upp så tidigt!
Men idag suger den ännumer än vanligt, guess why? Jo för att jag är sjuk! halsen är sjuk, och den har varit det enda sedan fredagen! Förkyld är jag också, och hostar gör jag dessutom.
Och sådär som pricken på I:et så har jag ännu morkkis över lördagens festande! Sista timmen på fontana tror jag inte ens att jag minns! Great! Nåja med lite tur har jag inte skämt ut mej så mycket :D

Igår låg jag hela dagen och såg på Friends! Det var skönt, behövde inte alls stiga upp (; haha!

Usch vad jag hatar feberdrömmar! Idag när jag kom hem från arbetshälsovården så la jag mig på soffan och såg på tv, och så somnade jag! Och som vanligt så drömmer jag att jag vaknar på samma ställe där jag somnat, men slipper inte upp, kan inte röra armarna, ropar åt mamma att hon skall väcka mig! Det lyckas inte, men så äntligen lyckas jag vakna upp ur dedär helvetet, men så dum som jag var så stängde jag ögonen direkt igen! Och så satt jag fast igen! jag hatar såntdär när man vet att man drömmer och inte slipper loss! varje gång jag har feber så drömmer jag dedär samma skiten! Nåja sen när jag äntligen lyckades vakna pånytt så vågade jag inte somna mer! uschfy!

nu skall jag fortsätta att kolla på friends :D

Om 4 dagar kommer Kristian hem <3

Inga kommentarer: