lördag 18 april 2009

Party big time! :D

Ikväll, eller snarare om typ en halvtimme skall jag dra till danni på förfest, och så skall vi partajja lite (; roligt roligt! Har shoppat som en tok idag!? Suck och stön, shopaholic jag :/
Nu har jag total ångest, vad jag skall lägga på mej, för en gångs skull är inte problemet att jag inte har nåt, utan att jag helt enkelt har för mycket :| Hahaha, nå kanske inte, men iallafall (;
Nu skall jag platta mitt hår lite till, och sedan börja fara iväg! Seee ya bland vasas krogar ikväll (;

By the way, så har jag världens gulligaste pojkvän ^^, Puss på Kristian!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sofia, kan du skriv ett inlägg som INT handlar om Mäki nångång? :D

Sofia sa...

va? dehär inlägget handlar ju om att ja ska på fest och att ja ha shoppa?
dehär e min blogg jag tänker inte anpassa mina inlägg efter nån annan!
den handlar om mej! och mäki råkar vara min pojkvän ;)