tisdag 14 april 2009

Påsk 2009

Först av allt så tänkte jag nämna att denna påsk var riktigt trevlig! Eller den var helt underbar egentligen! Nu skall jag berätta vad jag har gjort (; och eftersom jag inte skrivit på länge, så blir detta långt!

Torsdag
jag städade som en tok på dagen, upptäckte sedan att jag inte alls kommer att hinna med allt jag hade planerat, så jag gav upp och "fixade" mig till kvällens tjejparty istället! Sedan samlades vi en hel hög med flickor hos sara och skrattade och drack lite. De flesta skulle väl på krog sedan! utom jag, (fastän jag blev på värsta kroghumöret efter en par kultalonkero) så skulle jag fara på 2års kalas till min kusin dagen efter och dessutom så kom min kristian hem från militären klockan halv 11! Såå, en lite salongsberusad jag drog mig hemåt för att mysa med söt och få min skönhetssömn (;

Fredag
var på 2års kalas till solf! Jag och Kristian satt mest och mumsade smörgåstårta och läste skvallertidningar men iallafall (; Finns inge godare än camillas smörgåstårta! Jag lovar!
Sedan var vi en sväng via tölby och sedan hem, för min mage fick någåt fel och började göra jättesjukt! Så vi vilade en stund hemma innan vi for iväg på en liten spontan roadtrip (; Och köpte lite nötter vid ABC som färdkost! Sedan ringde kristians mili-kompisar från hesahållet som tydligen var på besök i Vasa över helgen! De satt vid replotbron (typ fjärdskär?!) och grillade tillsammans med "davve och gänget"! Så vi for dit och hälsade på en stund! Det var kallt och kläderna började lukta rök som fan, men helt kul nog :D Sedan for vi och köpte Erikagrills hamburgare (; Fast de var en besvikelse :/ de var inte alls så goda som sist jag åt dem? Men det kan också bero på att jag oftast inte har varit så nykter när jag köpt hamburgare därifrån (;

Lördag
Slöade lite på morgonen! Sedan for vi in till stan för att shoppa lite (; Blev dock ingen shopping för mej, eller...inte åt mej iallafall! Jag shoppade istället kläder åt Fati-Kristian ^^ Det var nästan lika kul som att shoppa åt sig själv (; och kristian blev 3 tröjjor rikare. Sedan var det att köpa mat och dricka tills kvällen! Flickorna och kristian och hans några kompisar så samlades vid oss på kvällen för att förfesta lite och äta broilersallad! Det var roligt ^^ Sedan blev det Fontana för nästan alla! Det var roligt ^^ Jag var ganska så rolig i hatten när vi slepade oss hemmåt nångång mot morgontimmarna (; Jag och kristian GICK hem! Och återigen lyckades jag förfan gå i dedär slambrunnarna vid metviken? och förstöra mina nya skor. Jag är så jääävla duktig :D

Söndag
var lite vinglig till att börja med! men sedan drog vi oss till tölby på lunch och kristian skulle köra lite cross och hjälpa hans lillebror med WOW! :D Haha, det var ganska roligt att se på, eftersom Kristian inte har spelat på jättelänge så hans broscha var typ bättre än honom (; så det var lite plus minus noll :D Sedan gick jag och Kristian och Matias på skogspromenad i det helt sjukt bra vårvädret! termometern visade 16 plusgrader! Kändes som sommarvärme nästan!
Sedan fick jag ett otroligt sug efter krabbismat! Så jag erkände till Kristians glädje att jag ville ha pizza,chips och jävla massa cocis tills kvällen (; nångång måste man väl få frossa (; Jag tog den tydligen nyaste ( Och dyraste :| ) pizzan från kotipizza! Ylämummo :D hahah! god var den iallafall!

Måndag
Låg halva dagen i sängen och kramade Kristian! Var jättekänslig och ville inte alls att han skulle åka iväg pånytt :/ fydå vad jobbigt ! Jag saknar honom så otroligt mycket när han är borta! och nu skall han vara borta i två veckor :/ Hoppas dehär två veckorna går fort! Sedan kom dendär jävla tiden på dygnet då han faktiskt måste åka tillbaka, så jag följde med till matkis och sa hejdå! Leia var också med (; Jag gick sedan hem med henne tillbaka!

Inga kommentarer: