söndag 19 april 2009

Gaaaah! :DD

Okej, det känns som om ja druckit halva fones spritlager igår! Och jag hoppas jag har varit till nöje för er som har blivit roade av hur jävla drunk jag var igår :D Fyfan vad duktig jag är, nåja huvudsaken var att de va roligt (;

Jag har kommit fram till att från och med nu skall jag göra bara det jag själv vill, det som känns bäst helt enkelt, jag är trött på att göra saker jag egentligen inte vill bara för att nån annan tycker att jag e korkad eller dum eller nånting annat för att jag inte gör det! Så är det!
Man skall inte göra nåt som känns fel, det tycker iallafall jag! Så om nån stör sej på det, så får de vara så :D Folk får störa sig då! Om folk faktiskt stör sig på andras liv, så visst :D gör de! men jag vill inte anpassa mig efter det! Jag kanske tar illa upp av saker folk inte tror att jag skulle ta illa upp över! Och sen blir folk arga för att jag tar illa upp över saken? varför? :DD

Det är ganska hemskt att se hur alla vi flickor nu far åt olika håll och skapar nya liv, men sen igen så är det helt underbart hur bra det är och hur roligt det är att se att sina kompisar trivs och lyckas! vi håller alla på att forma nya liv, en på sitt sätt och en annan på ett annat sätt! Jag ändras också! fast jag inte flyttar bort ännu eller nåt, så har också jag ett ganska så nytt liv från vad jag hade förr! :D
Nu far nästa kompis iväg på äventyr :D Och jag kan inte tänka mej något mer roligt för Malin än att fara iväg till Irland och sköta hästar! Hoppas allt går bra och att du trivs mäl ;D Vi kommer att sakna dej förstås här i gråa finland men iallafall så är jag glad för din skull :D

Nu är det bara 5 dagar snart, så kommer kristian hem! Åh vad jag längtar efter honom! Nästa helg skall det bara vara han och jag! Underbart! Och jag tänker inte göra något annat nästa helg än att vara med kristian! ^^ söt!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Och jag kommer att sakna er!! <3 Frans-Martin hälsar ;D

Sofia Troberg sa...

Hihi :D hoppas frans-martin trivs i irland lika mycket som du kommer att göra ^^ (; <3