torsdag 9 april 2009

morgonstund har guld i mun!

Eller nåt liknande! Fyfan jag har så mycket att göra idag!

09:00-16-00 - Jobb
16.00 - 18.00 Städa nonstop!
18.00 - 19.00 - Tvätta massor av kläder och hinna vila en stund!
19.00 - obestämd tid - Fixa mina blommor så de inte dör (vilket jag redan tror är fallet), tvätta golv, torka damm, och dessutom träna om jag hinner!
Obestämd tid - 22.30 - Försöka så gott jag kan att hinna umgås med mina vänner!
22.30 - Måndagen - GOOOOOS med kristian! ^^ och förstås festa lite där emellan!

Alltså fuck! varför lämnar jag allting till sista dagen! :/
Nu måste jag gå och äta morgonmål, för masun kurrar som en ångbåt!

Hejdå!

3 kommentarer:

Rasa sa...

uff, hede lät hemskt :b "obestämd tid till 22.30 Försöka så gott jag kan att hinna umgås med mina vänner!" 22.30 - Måndagen me kristian :b

sof sa...

Va? jag fattar int? va e hemskt? :D

Anonym sa...

hej