söndag 26 april 2009

Min helg !

Hujdå! Det känns lika mycket varenda gång kristian skall tillbaka till dedär skitstället!
Jag har spenderat hela helgen med min älskling ! Och han fick också veta att han inte alls måste sitta inne på sin födelsedag som han trodde <3 Så nu kommer han hem redan på torsdagen, dessutom tidigare än vanligt ^^

på lördagen så gick jag på stan och shoppade som vanligt (; Medan Kristian shoppade bilar med sin pappa ! Han köpte en till Bmw som han skulle använda som reservdelsbil till den han redan har!
Min shopaholism har inte blivit bättre än, tyvärr! utan snarare blivit värre :| Den kommer att ruinera mig en vacker dag (; haha! men det var faktiskt en pina att gå på stan på lördagen, det var så sjukt varmt, herregud över 20 grader, och där bland alla hus så var det som i en bastu. Så jag måste alltså tröstshoppa (; höhö
Sedan for vi till subway efter varsin sub, och sedan njöt vi av den på våran terass! Supermums (;
Sen så for vi och handla mat och spargrisar och cosmopolitan och annat viktigt (; efter det så for vi på en liten fotorunda till ruinerna^^ Och när vi kom hem så startade vi grillsesongen! och grillade biff och champinjoner med bacon och mögelost! Guud så gott. resten av kvällen spenderade vi med att gosa och se på family guy ^^
Idag har vi fortsatt att gosa, sedan ätit pizza, farit till tölby en sväng, sedan hem och gosa pånytt och sett på american dad ^^, och nu for kristian just iväg pånytt! blä:/

Meeen, jag kan se det från den ljusa sidan, jag har ännu en pizzabit kvar :DDDD yey

Inga kommentarer: