fredag 24 april 2009

Tjena våryra!

Det märks överallt nu att det börjar bli vår, fåglarna kvittrar underbart på morgonen, och solen lyser,blommorna börjar sticka upp, och alla människor är allmänt glada och våryriga ^^
Idag kunde jag inte vara gladare! Vädret är perfekt, min termometer utanför fönstret visar 16 plusgrader och det är fredag, och dessutom så kommer min älskling hem idag! :D Helt enkelt underbart! Denna helg skall jag som sagt spendera med Kristian! Jag tänker inte göra nåt annat än att äta,sova och gosa! Det är mitt mål :D
Fast idag skall jag ännu hinna städa och träna innan kristian kommer (; det borde ju inte vara så svårt :D

Oj mitt humör är bäst i hela världen just nu! hoppas det håller hela dagen ut.
Nämen nu skall jag gå ner i källaren där min bror har byggt ett "gym" och träna lite :D
hejdå!

Inga kommentarer: