måndag 27 april 2009

Dumma myra!

Jag var just och fotade lite kryp och blåsippor på gården! Sedan hittade jag spännande pissmyror i en rabatt! och när jag lade mej ner i gräset och skulle fota dem, så bet en jävel mej i knät :/ så nu gör de ont och svider :( Jag hade dessutom tights på, så nu är jag rädd att den är inne i mina tights :| Jag tror att jag dör isåfall, bäst att ta bort dem nu fort! Huff, höll på att träna just, men så kom min småkusin rebecca hit med sin snygga sprillansnya vespa, så jag tog paus och fotade den då (och fitt-myrorna) :D

Idag är det tung luft! nästan som på sommaren förrän det blir oväder! men dagarna verkar gå ganska fort denna vecka, nog för att det bara är måndag idag, men iallafall så tycker jag att dagen har gått superfort!

Jag tycker att jag har varit en duktig vårshoppare denna vår, köpt massa blommigt och vitt och andra ljusa glada färgers kläder! och lite pärlor och grejer!
här är en bild som kristian tog på mej i helgen, den ser så sommrig ut så jag tänkte lägga upp den! vitt är fint, men då jag är en såndär typisk skitopelle som alltid lyckas smutsa ner allt som är vitt :D Hitta ett par ubersnygga skor på bianco i helgen också! De var svarta med såndär remmar och så högklackade! Men så fanns de inte min storlek :/ bröööööööl! bara i vitt, men som sagt, jag och vitt = brunt! suck ..
Det är skitasvårt att skriva, för denhär kristians dator är helt skum (; men jag nu när han för en gångs skull har lämnat den hemma så måste jag ju ta tillfället i akt (; för min laptop är nog något av de värsta som finns, super gammal och skärmen är så lös så jag är rädd att den faller av (; eller fattar eld av sig själv eller nåt (; Det känns så skönt att det börjar bli sommar snart, jag är så pigg och orkar så mycket mer än tidigare!Nu har jag bara ett stort dilemma, eller två egentligen, bilskolan och vad fan jag skall köpa åt Kristian när han fyller 20! jag är sämst i hela världen på att köpa presenter, speciellt åt såna man bryr sig massor om! gah! Nära kompisar och pojkvän är värst! jag får massa med ångest och panik inför sånthär :D jag vet inte varför men jag är en sån luuser på att hitta rätt så jag blir helt dum i huvudet ;D Suck och stön!

Här är en bild på kristian från lördagen! har inte satt upp nå bilder på länge hit, så nu satt jag upp två på en gång :D YEAH!
Awwn, söt! Jag har köpt ett nytt glansserum också! Och det doftar helt supermums! Jag har ännu inte kommit på vad det är det doftar, men det är nåt jag känner igen :p Det är från tigi´s nya serie " Rockaholic" tror jag den hette! om alla produkter från den serien doftar sådär så måste jag köpa fler (; det doftar vårigt på nåt sätt? Dessutom så är flaskan med serumet illblå, så lite coolt är det ju! nåja nu skall jag sluta skriva crap, och fortsätta med min träning (; heippa hej!

Inga kommentarer: