onsdag 8 april 2009

Gomorgon!

Mulet där ute, grått som den tråkigaste svartvita filmen ever!
minusgrader är det också! såhär lite före 8 på en onsdagsmorgon! Jag kan inte förstå att det bara är onsdag! Denhär veckan slår nog rekord i att gå långsamt!
Igår så var jag så trött när jag kom hem så jag somnade pladask på sängen! Vilket resulterade i att min snälla familj sket i att spara mat åt mej! Så jag fick fixa nåt själv då när jag vaknade typ klockan 7! Och som jag har bekänt här i bloggen X:antal gånger redan, så suger jag på att "fixa ihop nånting själv" ! Så jag gick ner i källaren, hämtade räkor, och lagade två smörgåsar! Sedan när jag ätit upp ena smörgåsen så kom jag på en prima ide! att lägga resten av räkorna på den andra smörgåsen! AHA RÄKSMÖRGÅS, tänkte jag, jättegott! MEN somvanligt så smakade det apröv och jag måste slänga bort alla räkorna och hela smörgåsen! Så nu sitter jag här med kurrande mage, så min point jag skulle komma till med all denna tidsödande text, så var att jag skall gå och äta morgonmål! HEJDÅ! :D

Inga kommentarer: