torsdag 26 februari 2009

Sportlov är bra!

Idag har det varit en slö dag som har gått så otroligt långsamt så det är inte sant!
Men jag har iallafall hunnit trampa lite på min trampmaskin,sett på en massa Friends avsnitt, ätit, sovit, och pratat med Kristian i telefon! Och så har jag haft "skönhetskväll" med mej själv, det vill säga, jag har haft två olika hårinpackningar i mitt hår, sedan mitt nya "leave in balsam" och glansserum, sedan ansiktspeeling,ansiktsmask,och min nya ansiktscreme! och mitt pärlemorfärgade nagellack! hihi

Igår började jag dagen men en långpromenad med sarus, sedan var vi så hungriga så vi for till siwa och köpte en massa salladsingredienser och lagade världens godaste broilersallad till lunch! Haha, lite pinsamt, för vi åt upp en hel urstor salladsskål, men det var ju så himla gott!
Sedan på kvällen fick jag världens hemskaste huvudvärk som dök upp från ingenstans? Bultade och skar i huvudets vänster sida så jag trodde jag skulle svimma! Den tryckte jag i mig en finrexin och 2 burana och gick och sova en stund! När jag vaknade en halvtimme senare var allting borta! Konstigt. Nåja, då gick jag ut och gå med mamma och leia en stund!

Nu skall jag och Sara återigen ta en långpromenad! Det är faktiskt jätteskönt att vara ute å gå! Det är som bra på alla sätt, Det är bra för kroppen, och för hjärnan, och man kan umgås med en kompis på samma gång! LYX! Det är ju trots allt sportlov, lite sport måst man ju trycka in också! (; hihi!

Kristian hade fått DP igår! (Duglighetspermission) :D Duktig sötboll! Han är tydligen en naturbegåvning på skytte! hahaha, hjälp !

men nu for jag ut å gåå! sarus står på gården och väntar tydligen (; eh, HEJDÅ! :D

Inga kommentarer: