onsdag 18 februari 2009

My head explodes!

Huvudvärk till tusen, jobbig dag på jobbet, ungarna ropade så att jag till sist trodde trumhinnorna skulle spricka! Puh! Sov en stund när jag kom hem, skönt! Sen skedde ett under, när jag just hade gett upp hoppet om att få någon mat överhuvudtaget idag, så ringde Sara G och frågade om jag ville komma och äta skink,lök,fetaost paj och cheesecake med henne! Hon hade lagat det och ville ha matsällskap! Hallelujah! jag tvekade inte en sekund (; utan hoppade på cykeln och peeda iväg till storviken! Det är inte alla dagar ens kompis ringer och bjuder på mat ! Tack Sara!

Gah, mitt huvud är nära kollaps! Borde nog börja sova nu! men jag har inte riktigt tid ännu, skall gå efter min tvätt från källaren ännu! Alltså snart får jag något värre fel? minus 20 nu igen! Jag trodde nästa istid skulle komma först om några miljoner år? ;) damn! nej vart är världen påväg!

Snart kommer gos hem! Bara imorgon kvar och sen är det fredag! hallelujah! Jag har bestämt att vi skall fara till Chili&Lime på lördagen! Mums filibabba! :D

2 kommentarer:

misaelajoanna sa...

Alltså ja börjar bli riktit frustrerad ja.. Vet varken hu läng emil hamnar på lr helst om han slipper hem i helgen ;O Ja vill ha ett faking schema!! :P
Hörde (o läste föståss) att mäki hamna på ett år.. lite taskit :/ men di kommer ju iaf hem rätt ofta sen.. o egentligen, emellanåt, så ere ganska skönt ti va ensam på vekona. IBLAND ;D äh who am I kidding! jäklar va he jobbit då di måst va bort :P

Sofia Troberg sa...

Jaaa-a! usch då! har di inte fått veta nåt än? jonå, jag var nu förberädd på att kristian skulle hamna på ett år, så det kom ju inte direkt som en chock! men fy, ett år låter ju så länge! man försöker ju se det positiva sidorna, men det är nog svårt !:/nåja, kristian kommer iallafall hem nu på fredag!