fredag 20 februari 2009

LYX!

Äntligen är denna vecka över, vet inte varför, men jag har varit en zombie hela veckan!
Idag var det riktigt hopplöst! Mitt huvud har varit 3 sekunder efter hela dagen! haha!
Nåja, har lyckats med några saker på jobbet iallafall! Jag har nästan förfrysit tårna, dansat jenkka dans för mej själv, och stått på händer och blottat mej när tröjjan föll ner :D haha

Igår så var jag hos malin och såg på Kung Fu Panda! Super söt film! Blev många "Naaaaaw" och nästan tårar (; men jag kunde faktiskt hålla mig från storlip denna gång!
Ikväll skall vi väl nog göra nåt med en par kompisar! Vet inte riktigt vad ännu, men den som lever får se. Sedan kommer älskling hem mot 11 tiden, då skall jag krypa under täcket och gosa enda tills måndag morgon då jag måste till jobbet! ^^ haha, nånej men just nu är jag så slut i skallen så jag skulle riktigt bra kuna bara sova i några dagar!

påtal om sova, det skall jag göra nu! LYX

Inga kommentarer: