torsdag 12 februari 2009

Abstinensbesvär

Tjolahopp mina damer och herrar!
Idag har jag åter igen varit och kört med bilskolan från 07:30-08:50 för att nångång få mitt otroligt försenade körkort! Det gick ganska bra, men tanke på att min hjärna brukar fungera ungefär lite som en amöbas den tiden på morgonen (;
Sedan till jobbet till 09:00, hade utvecklingssamtal med bossen, var ute och gick och pratade!
skönt väder var det också, så det var riktigt uppfriskande.
Sedan har jag spelat uno,alias, och afrikas stjärna och hoppat omkring med ett spöklakan på mej!
Haha, mitt jobb är kul!Efter en mycket ansträngande dag av tungt jobb, så for jag och mamma iväg till villan en sväng och kollade! Jag upptäckte att våran bil är mycket lättare att köra än bilskolans! Förutom växelspaken som ser ut som en jävla säck? Iallfall var det roligt att köra på isen! Men nu skall jag byta samtalsämne innan det finns en risk att jag låter som en 15åring med isbil (;

Sedan så har jag några allvarliga abstinensbesvär!

- Kristian
Honom saknar jag så otroligt mycke! hittade ett par bilder igår som jag hade glömt att existerade, som gjorde att jag saknade honom ännumera! Men som tur är så skall jag och hans mamma,pappa och matias åka ner till Dragsvik natten mellan fredag och lördag ! Det är "öppna dörrars dag" eller nå liknande? så vi får komma och hälsa på! ^^ och dessutom hämta hem honom, och så får han vara hemma tills måndag! Goos på dej älskling!

-Fest
Jaaaaa-a! Nu tycker jag igen att det gått en par hundra år sen jag festade ordentligt!
skulle vara jättekul med en helkväll med tjejerna, med alla viktiga fest grejjer! you know, förfest med massa tjejsnack och skrattas, sedan shake som ass på krogen! :D
Men när skall jag klämma in det då? gah!

-Shopping
Nu menar jag inte shopping i Vasa, eftersom det har jag gjort tillräckligt på sistone! usch och blä vad det går pengar för en massa saker som man egentligen inte behöver! Men jamenar om man far till exempelvis en storstad som helsingfors (; så då behöver man ju verkligen ALLT man köper (; hihi

-Vänner
...som flyttar iväääääg! :D och så är jag förstås lite avundsjuk också! Men mic kommer ju hem och hälsar på oss urfinnar nu i helgen så :D woho!

Nu skall jag göra det jag skrev att jag skulle göra igår! För det blev aldrig av (; ehum...
Dessutom har jag ett stort problem, mitt rum har luktat bränt nu sen igår, och jag har sniffat runt, men har ingen aning om varifrån det kommer :| I´m scared!

Inga kommentarer: