fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13!

De som tror på skrock ligger troligen hemma idag, med täcket uppdraget över huvudet och väntar på att klockan skall slå 00:00 ! Och sen finns de ju de som uppenbarligen inte tror på skrock, d.v.s jag och tjejerna som bestämde oss för att åka och pulka idag :D Vi får hoppas att vi inte har blivit otursdrabbade av denna oturliga dag nudå, och bryter armar och ben!

Inatt klockan 05:15 skall jag som sagt dra iväg till dragsvik! jag kommer troligen att dö av sömnbrist i bilen på vägen dit! Jag kan nämnligen inte sova i fordon, och så har jag ju hmm.."donerat" min nya mp3 spelare åt Kristian eftersom han inte hittade sin egen, så jag har ingen sådan heller! Jag säger "donerat" för jag antar att den är skrot innan jag får den tillbaka ;) haha!

Idag på jobbet så började jag må illa, ingen aning om varför, men det är bättre nu! Hoppas det bara var något tillfälligt. Nu skall jag laga tortillas åt mej! och hoppas att jag hinner äta innan vi skall åka iväg!

nu, äta!

Inga kommentarer: