lördag 21 februari 2009

Stackars cykeln!

Idag skall jag börja med att berätta vad jag gjorde igår!
På kvällen satt Jag,Sara och Danni hos Mia och åt popcorn,pratade skit, och såg på lets dance!
Det var riktigt trevligt! Sedan cykla jag iväg med min traktorcykel till matkis (Busstationen) för att välkomna Kristian hem på loma! :D Min cykel som inte har något lås, så var jag lite rädd om, ifall nåt mili-fyllo skulle håxa på att stjäla den för att cykla till omalleys eller nåt liknande!
Sen lämnade jag den motvilligt för att gå och kramas med kristian, och gissa vad min stackars traktorcykel hade råkat ut för på den lilla tiden? När jag kom tillbaka så STOD NÅN IDIOT OCH PISSADE PÅ DEN! :( Min käraste cykel blev påpissad! Även om den går trögt som en åsna och låter som en traktor, så pissar man satan int på min cykel! :( Sen gick vi hem, med min påpissade cykel!

Idag har jag och kristian varit och ätit på Chili&Lime, gottgottigottgott! Sedan släpade jag med kristian i en massa butiker ! Jag köpte en hel hög med underkläder, en lååång skjorta från indiska,nagellack, och så ett par skor! och så hittade jag världens coolaste tandborstar :D haha, en med bilmotiv och en rosa med blommor (; haha, HELL YEAH!
Sedan for vi och körde på isen, var påväg till villan och hälsa på mamma och pappa! Kom dock inte så långt, körde fast och måste backa! :D haha, nåja sedan for vi från gerby istället! Väl framme vid villan så drack vi varm choklad och läste lite hänt extra ;) nu sitter jag här och nördar! Senare ikväll skall vi hämta mat nånstans ifrån, sedan fara efter kristians mamma från jobbet, och sist men inte minst, till omalleys på en eller två öl :D

nu goooooooos!

8 kommentarer:

Cecilia sa...

HAHAH såri men de lät lite roligt dedär me cykeln. stackars :'D fniss

Sofia Troberg sa...

haha, janå lite ironiskt var det väl! fnys! :D

Anonym sa...

alltså kastar du bort dina underkläder vartefter att du har använd di ? tycker du köper nya Hela tiden :P

Sofia Troberg sa...

Haha, nejmen har du inte hört att en kvinna han aldrig ha för många par skor och aldrig för mycke underkläder ;)

Emilia sa...

Yehoo, en till som dyrkar underkläder! Särksilt panties kan man aaaaldrig ha för många av. 86 par sötingar ligger i min garderob för tillfället, och fler ska det bli ^^

Sofia Troberg sa...

oj det var många det :D har faktiskt inte räknat mina (; men JA, more underkläder to the people! :D

Emilia sa...

Haha nå egentligen fasade jag nog för att räkna dom ;D Du borde pröva! More underkläder to the people, och din stickatröja (dendär på bdb) to me tack :)

Sofia Troberg sa...

Haha, jo borde nog det, om jag vågar! hah, nånej :D
Min stickatröjja är från ginatricot från..hmm i höstas kanske? :p