måndag 16 februari 2009

Ett år senare!

Idag är det ett år sedan allting började! Sedan dendär kvällen när jag och kristian hängde i taket vid ollis, och jag där mellan alla drinkar faktiskt insåg att jag faktiskt gillade denhär söta personen med MÄKI klottat på hela pannan :D Faktiskt denhär dagen för ett år sen som mitt liv tog en liten annan vändning! Jag räknar inte denhär dagen som våran "ett års dag" den är nog lite senare, men iallfall så var det början på något underbart som nu varat i ett helt år!

Idag är också den dagen när Kristian for tillbaka till militären och jag saknar honom lika mycke som alla andra gånger han har farit tillbaka och kommer att fara tillbaka! han kommer troligen att vara där i ett helt jävla år, så jag har massor med dagar av saknad framför mig, men också många helger att se framemot! Nästa helg får han iallafall vara hemma från fredag till måndag! så lite längre tid att umgås har vi då!

Nu sitter jag och skakar! Jag har så otroligt kallt! var just på långpromenad med Mia! det är skönt att ha vänner man faktiskt kan prata om princip allt med! Det är ju iallafall en positiv sak att jag har mer tid att spendera med vännerna nu!
Nu har jag just hällt i mig en halv cranberry juiceburk! eller som vissa andra skulle ha sagt, KRAN-BÄRRY! :D det är iallafall supergott! och så skall jag äta lite cheese and chilinuts som jag inte ätit på evigheter, men idag är ett litet undantag (;

Nästa vecka är det sportlov, jag har iallafall tagit ons,tors,fre tjänsteledigt, så jag skulle supergärna ta en utekväll på typ onsdag? (; om nån hänger på? Så har jag också planerat in lite snowboarding och förhoppningsvis en massa gos med kristian bara han slipper hem på helgen!

nemen, nu kallar mina cheese and chilinuts på mej! så nu skall jag läsa nån passlig tidning och krypa under mitt varma täcke och knapra nötter och läsa lite!

Brrr, vad är detta för jävla finn-vinter? minus 20 :| var fan är den globala uppvärmningen? :D damn

Inga kommentarer: