tisdag 17 februari 2009

! TÄRKEÄ TIEDOTUS

Finn-sof in tha blogg, HELL YEAH!

Hur kan det vara så hysteriskt kallt? Brr, så här kallt har det inte varit på flera år!
Usch, jag är så otroligt frustrerad just nu! Såg just på en film, som det tydligen bara fanns en del av, så sen när jag skulle sätta på del2 så fanns den inte, utan bara två stycken del1! Helvete! Jag som ville se hur den slutade!:/
Mitt andra frustrationsmoment är dendär helvetes militären! Eller det som stör mig mest är att ingen kan säga något eller göra något eller på något sätt få dedär robotmänniskorna att inte tvinga min Kristian att vara där i 1år! Tänk att vara nån av dedär högsta där på brigaden, stänga ut alla känslor, medlidande,sympati, allt, och bara vara totalt stenkalla robotar! Fyfan säger ja bara!
nåja, nån måste ju ha den rollen också! Nej usch, vill bara att det skall vara fredag nu så älskling får komma hem! mer och längre loman blir det ju iallafall när man är där ett år!
Måste ju försöka se de positiva grejjerna också, även om det känns som de skulle vara de svåraste i världen just nu! Han är ju iallafall duktig, min kristian!

Nu skall jag photoshoppa några pics från helgen! om jag orkar vill säga! hejsvej

Inga kommentarer: