måndag 23 februari 2009

La-la-la-laaa!

Senaste timmen har jag sjungit och vrålat fast jag inte är nån hejjare på dehär med att sjunga (;
men iallafall! Jag har faktiskt gått och nynnat eller sjungit i princip hela helgen? Har varit jätte glad och sprallig ! Igår fick jag såna skratt-attacker av ett foto så jag trodde min tid som en människa med andningsförmåga var över! Jag var nära att kvävas av skratt :D haha! Too much teho I guess!
Nånejnå, men jag har varit så otroligt glad över att kristian var hemma, och över att jag bara har morgondagen ännu att jobba, så har jag sedan 3dagars sportlov plus helgen! Och då kommer Kristian hem igen, hihi!

Igår var jag och Kristian på spontan roadtrip? Det var ganska kul, jag hade köpt cosmopolitan som jag satte och högläste lite för Kristian! Och så knaprade vi lite chilinötter! Sedan var vi faktiskt i Tölby resten av kvällen och natten fastän hans föräldrar inte var hemma! Vi lagade mat och såg på tv :D och tog fula foton som vi skrattade åt :D haha (vissa mer än andra) (;
Imorse skulle jag återigen till jobbet, var faktiskt på ett annat dagis idag, björkdungen! Var så lite barn som skulle stanna över sportlovet på vårt dagis, så då slås de ihop! Dagen gick fort, och sedan har jag hunnit gosa lite med älskling innan han återigen begav sig iväg till dendär patriotiska,hemska,fånglägeraktiga,konservativa,..slut på fina ord......SKITMILITÄREN! :(

Jag borde börja sätta upp foton hit på bloggen! hade glömt att det fanns en sån funktion också! ^^ haha! nu skall jag roa mig med att sätta in dedär fula bilderna som jag nästan dog av skratt åt, på datorn! :D

Inga kommentarer: