fredag 6 juli 2012

Min mini-semester!

Här kommer en hel hög med bilder från min 3 dagars mini-semester på villan! På söndagen var hela familjen på villan och Kristian också en stund. Sedan på måndag och tisdag har det bara varit jag och mamma! Bra väder men lite blåsigt var det. Awesome! 

 Drinkar på bryggan!



 Vi grillade lax, ost och räkor! Supermums

 löv och lupin





 Maten vi åt var nog något av det bästa jag ätit på länge! Räkorna var så goda så vi nästan dog. 




 Var ute och gick en bit i skogen till en övergiven villa. 


 Var ute och fiskade! Fick massor av abborrar som vi rökte och åt upp! 
En sista sangria och lite choklad innan det var dags att börja städa undan och fara hem. 

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Oj oj Sofia såå vackra bilder och Tack för två härliga dagar !
Kram
Mamma