onsdag 11 juli 2012

Vad jag gjort på sistone! Del 2

Här kommer bilder från telefonen! Ytterst intressanta sådana också...
 Jag har ätit avocado och grynost i massor på sistone. Detta är lunch på jobbet. Observera att det är en totalt perfekt avocado. 
 Ifall nån har missat att jag tycker om sås....;D
 Kristian åt subway sub och jag åt sås med lite sallad (; 
 Tyckte synd om mig själv som måste jobba hela dagen själv i hallen. Så jag beställde detta.. och det är awesome. 
 När jag kom hem från min minisemester på villan möttes jag av två överraskningar. Först denna felstavade söt-lapp.....(som jag förstås glömde bort och kläderna förblev i tvättmaskinen)
 ...och sedan denna helt fantastiska hemlagade pizza. Kristian är pizza-kung! Tack älskling. 
Det var typ plus 700grader där ute så vi gick och satte oss vid stranden en kväll. Det doftade så underbart där att jag övervägde att sova på en parkbänk. 

Inga kommentarer: